Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Ενα σύντομο αλλά περιεκτικό βιογραφικό μου

Η πρώτη επίσημη ενασχόλησή μου με την αυτοδιοίκηση ήταν την δεκαετία του ΄80 όταν ήμουν υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την παράταξη του Χρήστου Ρουπγίδη.

Το 1985 έπειτα από μεγάλη προσπάθεια πραγματοποίησα το όραμά μου και έτσι ιδρύθηκε ο Αθλητικός Σύλλογος "Ολυμπιάδα Κομοτηνής". Απλά, μεθοδικά αλλά και χωρίς τυμπανοκρουσίες ο Σύλλογός μας μέχρι σήμερα έχει προσφέρει 92 Πανελλήνιους Πρωταθλητές, 1 Παγκόσμιο Πρωταθλητή και 12 Βαλκανιονίκες ενώ προσωπικά βρίσκομαι για 29 χρόνια στην θέση του Προέδρου αλλά και σε αυτή του απλού εργάτη αφού το κτίριο και οι εγκαταστάσεις χρειάζονται πολλές ώρες προσωπικής εργασίας, πολλές εκ των οποίων προσφέρω σε καθημερινή βάση. Και το χαίρομαι συνέχεια, όπως την πρώτη ημέρα!

Το 1990 εκλέχτηκα στο κεντρικό συμβούλιο του ΣΕΓΑΣ ως ο μόνος προερχόμενος από την κεντροδεξιά παράταξη και παρέμεινα στα καθήκοντά μου ως το 1998.

Το 1998 εκλέγομαι Νομαρχιακός Σύμβουλος με την παράταξη του Σάββα Παπαλεξίου.

Το 2000 είχα ...την τιμή να ζητηθεί με έγγραφο από προϊστάμενό μου η απομάκρυνσή μου από την εργασία μου στην τότε Νομαρχία Ροδόπης λόγω πολιτικών φρονημάτων!

Το 2002 εκλέγομαι Πρόεδρος Αθλητικών Σωματείων Θράκης, θέση στην οποία βρίσκομαι μέχρι και σήμερα.

Το 2002 εκλέγομαι και πάλι Νομαρχιακός Σύμβουλος με την παράταξη του Μιχάλη Αθανασιάδη.

Το 2006 εκλέγομαι Δημοτικός Σύμβουλος με την παράταξη του Δημήτρη Κοτσάκη. Τοποθετήθηκα στην θέση του Προέδρου του Δημοτικού Οργανισμού Νεολαίας και Αθλησης όπου και σε χρόνο ρεκόρ και με την αγαστή συνεργασία του δημάρχου μας ολοκληρώθηκαν τα έργα των κατασκηνώσεων Πανδρόσου ενώ σε 58 μόλις ημέρες (αλλά και νύχτες - εργάσιμες) ολοκληρώθηκαν τα έργα στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο ώστε η ομάδα του Πανθρακικού να είναι έτοιμη να παίξει στην έδρα της και όχι στην Θεσσαλονίκη όπως είχε συμφωνηθεί. Στην συνέχεια διατέλεσα Αντιδήμαρχος Καθαριότητας όπου και εκεί με άμεσες διαδικασίες φρόντισα για την ανανέωση του στόλου οχημάτων και του εξοπλισμού, υποδομές με τις οποίες οι Υπηρεσίες Καθαριότητας του Δήμου Κομοτηνής λειτουργούν μέχρι και σήμερα.

Το 2010 εκλέγομαι Περιφερειακός Σύμβουλος με την παράταξη του Γιώργου Παυλίδη.

Διετέλεσα μέλος στις Οικονομικές Επιτροπές αρχικά της Υπερνομαρχίας Εβρου - Ροδόπης και μετέπειτα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης για 12 έτη, 1998 - 2002, 2002 - 2006 και 2010 - 2014 ασκώντας τα καθήκοντά μου με πλήρη μεθοδικότητα και σοβαρότητα, πάντα για το συμφέρον του πολίτη και κανενός άλλου.

Είμαι ενεργό μέλος του Συλλόγου της Λέσχης Κομοτηναίων και συνέβαλα στην αναπαλαίωση και στην επαναλειτουργία του ιστορικού αυτού κτιρίου - συμβόλου της πόλης μας.

Σε όλη την κοινωνική μου διαδρομή δεν δημιούργησα ποτέ κόντρες και αντιπαλότητες παρά μόνο κατά την διάρκεια της άσκησης των καθηκόντων μου προς όφελος του πολίτη, πράγμα για το οποίο και είμαι ιδιαίτερα περήφανος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου